[O2] Pomocy! Zablokowana stacyjka - proszę o podpowiedzi
Zamieszczone przez jkowalski001
Witajcie,
natrudzilem sie, wymontowalem zegary, zdjalem wskazowki, plastiki i....
plytka wyglada inaczej niz w pierwszym poscie ;(
Ratunku, dolaczam zdjecia i prosze o pomoc.
Gdzie ten stabilizator, ktory sie grzeje, gdzie rezystorki do przelutowania?
Mam Skoda Octavia I 2004, 2.0, elegance, VIN: TMBBE21U542920563
-------
Złożyłem licznik do kupy, podejrzewam, że w tym modelu (po liftingu) problem z grzaniem stabilizatora i zimnymi lutami nie wystepuje. Zostal on "przeniesniony" z plytki na metalową podstawkę (u góry na środku).
Jutro powalcze z czujnikiem prędkości przy skrzyni biegów.
--------
Aktualizacja: poniedzialek 11:15
Panowie,
chyba popsulem moze tylko zawiesilem (?) komputer. Nie robilem rutowania, zalozylem spowrotem liczniki, probuje uruchomic samochod i.... zaczely sie zapalac prawie wszystkie kontrolki. Odlaczenie i podlaczenie akumulatora nie pomoga.
Nie tylko nie moge uruchomic samochodu, nie moge nawet zamknac szyby el. a kontrolki sie swieca jak na dolaczonym obrazku.
Powiedzcie co robic, co moglo sie stac?
Wspomne, ze gdy montowalem liczniki to nie odlaczylem akumulatora, moze to jest przyczyna?
Mozna jakos zresetowac komputer?
Dzisiaj sporobuje jeszcze VAG, ale nie wiem w ogole czy cos odczytam.
Jezeli polecacie jakiegos elektronika w okolicy Zyrardow/Pruszkow/Warszawa, to prosze o kontakt, bo sam same raczej nie poradze.
Dzieki
Czy ktoś przerabiał temat lutowania tych liczników?
[O2] Pomocy! Zablokowana stacyjka - proszę o podpowiedzi
Dziecko włożyło do stacyjki rysik od nawigacji i złamało. Ok. 1cm plastyku wpadł do środka.
Kluczykowi do pełnego wejścia brakuje ok. 4mm.
Nie widzę w środku tego plastyku. Próby wydłubania za pomocą igły zakrzywionej na końcu nic nie dały.
Jestem u teściów 250km od domu i mam spory problem.
Czy ktoś z Was miał coś podobnego? Gdzie ten kawałek może leżeć? Na końcu, czy też po drodze są zagłębienia i tam leży?
Jeśli dzisiaj do wieczora sobie nie poradzę to w poniedziałek rano laweta i do ASO w Rzeszowie albo Zamościu.
Samochód to O2 przed FL, nie ma jeszcze roku (gwarancja).
lepiej poszukaj fachmana od zamków którzy działają 24 h przedstaw sytuację aby podjechali na pewno poradzą rozłożą wyjmą zamek dorobią wkładkę i gitara wyjdzie taniej niż laweta i serwis
jak się zdecydujesz napisz ile to kosztowało
Gdyby jeszcze nie ponad rok gwarancji to tak bym zrobił.
Z tego co wiem to stacyjki się nie wyjmie gdy jest zablokowana kierownica - a jest.
Być może czeka cięcie śrub.
No cóż, na koszty już się nastawiłem, tylko jeszcze nie wiem ile.
W dodatku samochód będzie stał w serwisie daleko od domu. Stracony urlop, jeżdżenie pociągami, przepadną zaplanowane sprawy, głowa boli
Sęk w tym, że nie mam pojęcia gdzie on jest.
Próba kłucia igłą nic nie dała, nie poczułem aby w coś się wbijała.
Dmuchanie kompresorem też nie pomogło.
Yacca, nie wiadomo, czy teraz dmuchając kompresorem się mocniej nie "wbił".
Spróbować odkrzuaczem wyciągnąć? Tylko dla większej siły ssania zrobić "przejściówkę" np. coś z jakiegoś powertape czy coś. Tak zeby nie bylo otworów pomiędzy stacyjką, a rurą odkurzacza.
krzynol, tak mi przyszło do głowy, nie żeby z doświadczenia Ale tam ze stacyjki nie ma co wyciągnąć, poza tym ciałem obcym. Więc jak nie to to chyba już tylko jakaś masa co zwiąże z plastikiem, ale nie z metalem stacyjki (glut jakiś) i to pozwoli wyjąć owe ciało obce.
Skończyło się lepiej niż się spodziewałem.
Laweta to Rzeszowa i w ASO w niecałą godzinę poradzili sobie.
Nie byłem przy pracy ale powiedzieli, że skruszyli i wydmuchali sprężonym powietrzem.
Widać znając budowę stacyjki wiedzieli gdzie tego plastyku się spodziewać.
Tak więc obyło się bez wymiany stacyjki. Zapłaciłem 139zł (a laweta w ramach assistance z ubezpieczenia).
Dzięki Wszystkim za zainteresowanie i podpowiedzi!
Komentarz